ارسال پاسخ

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2720

pvc-asso.ir

به تعویق افتادن زمان و تغییر مکان 34 مین چاینا پلاس 

چاینا پلاس چند روز گذشته با ارسال ایمیلی به غرفه داران و بازدیدکنندگان اعلام کرد که این نمایشگاه نمی تواند در زمان مقرر و طبق برنامه ریزی برگزار شود.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، بر اساس این ایمیل، زمان برگزاری این نمایشگاه که قرار بود 3-6 اگوست سال 2020 باشد، به 13-16 آپریل سال 2021 موکول شد. 


همچنین مکان برگزاری نمایشگاه از نمایشگاه ملی در شانگهای به نمایشگاه جهانی شنزن تغییر یافت. این دومین بار است که تاریخ برگزاری این نمایشگاه به تعویق می افتد. در 6 م آوریل 2020 شورای امور خارجه چین بخشنامه ای از اقدامات کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس در مکان های اصلی  صادر کرد. 


طبق این پیشنهادات پیشگیرانه، به وضوح ذکر شده است که تمامی نمایشگاه ها باید فعلا متوقف شوند. همچنین ستاد برگزاری با عنوان کردن این موضوع که سلامت  افراد در اولویت اصلی قرار دارد، به خاطر به تعویق افتادن و تغییر محل 34 مین چاینا پلاس از مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان عذر خواهی کرد. 
ستاد برگزاری اعلام کرد که برگزاری چاینا پلاس در آوریل سال آینده زمان بهتری برای شرکت کنندگان در سراسر جهان خواهد بود و غرفه داران نیز برای حمایت از مطالبات جدید بازار که با بهبود بازار ایجاد می شود، آماده تر هستند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد